Niezbędnik Komunikacyjny Medyka: bezpłatne stacjonarne szkolenia dla studentów UJ CM

Zapraszamy do udziału w cyklu trzech stacjonarnych szkoleń, wspierających efektywną komunikację i sztukę kontaktu z pacjentem.

Wchodzisz niebawem na medyczny rynek pracy, gdzie będziesz mieć kontakt z pacjentami? Przygotuj się na ten moment i podnieś swoje umiejętności miękkie, takie jak: efektywna komunikacja, sztuka kontaktu z pacjentem, asertywność i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach w miejscu pracy.

Sekcja ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM zaprasza na cykl trzech stacjonarnych, bezpłatnych modułów szkoleniowo – warsztatowych, które odbędą się w dniach: 13.11, 27.11 i 4.12 (czwartki), w godzinach 16:00 do 19:00 w Centrum Dydaktyczno-Kongresowym WL na ul. św. Łazarza 16 w Krakowie, w sali 215.

I MODUŁ: ZADOWOLONY  PACJENT – KONTAKT Z PACJENTEM I TWORZENIE JEGO DOBRYCH DOŚWIADCZEŃ Z PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ (180 minut):

  • Dobre i złe praktyki w kontakcie z pacjentem. Praca w grupach i dyskusja.

  • Zasady profesjonalnego kontaktu z pacjentami.

  • Współczesny pacjent i jego oczekiwania. Typologia pacjentów i sposoby kontaktu z poszczególnymi rodzajami pacjentów.

  • Budowanie pierwszego, pozytywnego wrażenia. Elementy składowe pierwszego wrażenia.

II MODUŁ: PODSTAWY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI Z PACJENTEM (180 minut):

  • Rola właściwych pytań i ich rodzaje. Ćwiczenie i prezentacja.

  • Istota aktywnego słuchania, empatii i parafraza. Ćwiczenia i symulacje.

  • Rola komunikacji niewerbalnej. Miniwykład.

  • Style porozumiewania się. Autodiagnoza. Mocne i słabe strony.

III MODUŁ: ASERTYWNE RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH I KONFLIKTACH Z PACJENTEM (180 minut):

  • Bank trudnych sytuacji z pacjentem.

  • Wprowadzenie do asertywności. Mapa asertywności.

  • Techniki asertywne w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach z pacjentem:
    – technika zdartej płyty,
    – czterostopniowa procedura stawiania granic,
    – asertywne odmawianie.

  • Rozwiązywanie konfliktów. Koło konfliktów.

  • Style rozwiązywania konfliktów w realiach służby zdrowia.

Szkolenia prowadzone będą przez firmę „Strefa Rozwoju Katarzyna Zawodny-Grociak”.

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe, a Ci którzy wezmą udział we wszystkich trzech częściach Akademii otrzymają imienny certyfikat jej ukończenia. 

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE POPRZEZ:
FORMULARZ REJESTRACYJNY

 



Powrót